dimarts, 17 de gener del 2017

Els nostres drets i deures


Totes les persones tenim DRET a ser ben tractades



• NINGÚ m’ha de pegar ni donar empentes.
• NINGÚ ha de fer-me mal físicament.
• NINGÚ m’ha d’amenaçar ni fer-me por.
• NINGÚ m’ha de prendre ni fer malbé les meves coses.
• NINGÚ m’ha d’insultar.
• NINGÚ s’ha de riure de mi ni burlar-se.
• NINGÚ ha d’escampar rumors sobre mi.
• NINGÚ m’ha d’excloure del grup.
• NINGÚ m’ha d’impedir jugar amb els companys.

Totes les persones tenim el DEURE de tractar bé els altres

• JO no he de pegar ni donar empentes.
• JO no he fer mal físicament a ningú.
• JO no he d’amenaçar ni fer por a ningú.
• JO no he de prendre ni fer malbé les coses dels altres.
• JO no he d’insultar.
• JO no he de burlar-me ni riure’m de ningú.
• JO no he d’escampar rumors sobre les altres persones.
• JO no he d’excloure ningú del grup.
• JO no he d’impedir a ningú jugar amb els companys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada